Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
333

Over ons

Twee onervaren, maar daardoor niet minder, nieuwsgierige mensen. Hoe gaat het er aan de andere kant van de wereld aan toe? Moet je daar ook je handen wassen als je van de WC afkomt? Op deze vraag (en eventueel andere minder belangrijke vragen) willen wij graag antwoord krijgen. Gezien de maatschappelijke urgentie van dit hersenspinsel kunnen wij niet langer wachten en trekken wij erop uit. Gewapend met onstilbare interesse en een onstuimige zin voor avontuur, zijn wij van plan niet eerder terug te komen voor wij ons antwoord hebben gekregen!

Over onze reis

7 februari 2015... Het is zover! Wij gaan op ontdekkingstocht. Niet meer staren naar exotische beelden op televisie... Niet meer alles bekijken op een afstand... Niet meer onszelf onderkwijlen bij het horen van de avontuurlijke reisverhalen van anderen... Niet meer dromen van... We gaan het zelf ervaren! Wij gaan op 'wereld'-reis.

nb: Na verschillende opmerkingen over dat je het gebied dat wij willen bereizen nooit kunt benoemen als de wereld, heb ik besloten om 'wereld' tussen haakjes te zetten. Het kan inderdaad verwarrend zijn als ik ons avontuur beschrijf als wereldreis, terwijl we eigenlijk enkel Indonesië, Maleisië, Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand, (China?), Myanmar, Italië, Spanje, (Portugal?) en Frankrijk willen doorreizen. Toch voelt het voor ons als een echte wereldreis. Daarbij is het veel sneller geschreven en makkelijker uitgesproken als een-gedeelte-maar-wel-aan-de-andere-kant-van-de-wereld-reis. ;-)

Bezochte landen

Wij hebben 1 land (1%) bezocht: