Scooterdevils

5 maart 2015 - Uluwatu, Indonesië

Als echte waaghalzen hebben wij ons met scooters in het Indonesische verkeer gemengd. Waarom noem ik onszelf waaghalzen, vraag je je af? Als antwoord op deze vraag zal ik jullie enkel de volgende link geven . https://m.youtube.com/watch?v=UO8F5CHXMhY.
En we hebben het overleefd!! Het laatste stukje van de weg was eigenlijk nog heel goed te doen. Heerlijke groene kronkelweggetjes. We hebben er absoluut geen spijt van.

Eenmaal opgelucht aangekomen komen we oog in oog te staan met op het eerste zicht onschuldige kleine aapjes. Gelukkig waren er duidelijke borden die ons konden waarschuwen voor deze verschrikkelijke zonnebrillendieven! Nog een gevaar dat we uiteindelijk heelhuids en zonnebrilbehoudend hebben kunnen doorstaan! Alle verschrikkingen zijn het dubbel en dwars waard geweest. Wees niet bevreesd om de foto's te bekijken.

Na de pura Uluwatu was het tijd om de Uluwatu Beach te ontdekken. Ook dit was niet zonder gevaren. De toegang tot het strand was afhankelijk van de golven. Trok de golf weg dan kon je zonder kleer scheuren het strand bereiken. Maar dan moest je wel snel zijn! We konden wel nat worden!!

Natuurlijk ben ik vergeten foto's te maken van het eigenlijke strand. Maar niet getreurd nog even en we zullen jullie bedelven met foto's van onwaarschijnlijk mooie witte stranden en ongelooflijke zeezichten uit Thailand.

1. Carla:
    9 maart 2015
    Wauw...... jaloers!!!!!!
    Echte waaghalzen zijn jullie!
    Daan zei: hoelang zijn ze al weg? Ik zei al 1 maand. Hij: WAT nog zo lang.....!!!!!
    Doei
  2. Evelyne:
    10 maart 2015
    Haha. Maar t vliegt zo om. Voor jullie t weten zijn we weer terug! Van welke landen of steden had hij nog magneten nodig?