Wateroverlast? Hier in Jakarta??!

9 februari 2015 - Jakarta, Indonesië

Als je dit aan de inwoners vraagt zullen ze je vreemd aankijken. Maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat je er uitziet als een gekke bule (buitenlander) :-). Toen het wat minder begon te regenen, hebben het uiteindelijk toch gewaagd om een kijkje te gaan nemen in het centrum. Ver zijn we niet geraakt. Na 4 x te moeten overstappen in een andere angkot (een klein minibusje) een gesloten treinstation, een angkot die zijn stoel verloor omdat hij met de kabels daaronder de auto probeerde te starten, enz., hebben we het opgegeven. Waar het water te hoog stond durfden zelfs de stoerste bestuurders de sprong niet te wagen. Maar zoals de Indonesiërs (of vooral de mensen die 6 maanden op reis gaan) en James Bond altijd zeggen: "Tomorrow, we live another day". Als dat lekker eten wat we vanmiddag in de "warteg" (onvertaalbaar) hebben verorberd ons niet wc zal kluisteren ;-).

1. Carla:
    11 februari 2015
    Hoihoi
    Now now moet je zover reizen voor al dat water! Jullie leren er in ieder geval een leuke vocabulair en nieuw eten! Veel plezier en ook wat zon!
    Is er nu al 1 maand om? ♥
  2. Evelyne:
    11 februari 2015
    Hihi, lijkt wel he
  3. Miranda:
    15 februari 2015
    Hoe zat je haar na die regen bui? Hahahahaha
    Dat van mij is paars, dat van Roy is kort, Bastiaan doet er niet toe. Liefde :-)
    Heb je daar ook Maltezers.
    Roy vraagt of je sex hebt en ik wil het niet weten
  4. Evelyne:
    19 februari 2015
    Zo zo klinkt gezellig daar . Maar die seksvraag snap ik niet helemaal. Zit daar een bepaald verhaal bij? (trouwens tis hier wel een nette blog he, jullie durven! )